Meest-gestelde-vragen
Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Meest gestelde vragen

- Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

- Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Nee, op de dag van bezorging ontvangt u 's ochtends van ons een email met de verwachte levertijd van PostNL. In principe worden bestellingen die voor 18 uur geplaatst zijn dezelfde dag verzonden en in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd.

- Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die u voor 18 uur besteld en op voorraad zijn worden de eerst volgende werkdag bezorgd. 

- Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland bedragen €4,95, vanaf € 50,- is het verzenden gratis.
De verzendkosten voor België bedragen € 9,99.
De verzendkosten voor overige landen op aanvraag.

- Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

- Worden mijn cadeautjes ingepakt?
Om de producten voor een scherpe prijs aan te kunnen bieden pakken wij de cadeautjes helaas niet in.

- Kan ik mijn bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Ja dat kan, mail naar info@abcspeelgoed.nl voor meer informatie.

- Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u een ander afleveradres aanmaken. Helaas is het niet mogelijk om het pakket op een postbusadres of PostNL afhaallocatie te laten leveren.

- Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Dit kan op dit moment nog niet via het afrekenproces maar na plaatsing van uw bestelling kunt u een mail sturen naar info@abcspeelgoed.nl met de datum wanneer u het product wenst te ontvangen.

- Ontvang ik een papieren factuur?
Nee, alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, dus ook de factuur.

- Is het veilig om te betalen op abcspeelgoed.nl?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

- Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Voor bedrijven is dit mogelijk, neem daarvoor contact op via info@abcspeelgoed.nl.
Besteld u als particulier dan is achteraf betalen helaas niet mogelijk.

- Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Dat kan, mail zo snel mogelijk naar info@abcspeelgoed.nl. Is de bestelling nog niet ingepakt en verwerkt dan krijgt u het volledige bedrag inclusief verzendkosten teruggestort, is de bestelling al aangemeld voor verzending dan krijgt u het bedrag exclusief verzendkosten teruggestort (deze krijgen wij helaas niet terug bij annulering van de pakketdienst).

- Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
Nadat wij uw geretourneerde product in originele staat hebben ontvangen storten wij binnen 7 dagen het bedrag terug.


- Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Indien u de hele bestelling retour stuurt krijgt u ook de betaalde verzendkosten terug, de kosten die u maakt om het pakket naar ons terug te sturen zijn voor uw eigen rekening, via postNL is dit. Ishet product defect dan vergoeden wij alle verzendkosten.


- Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer.

- Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Nee, dit is niet mogelijk.

- Hoe kan ik betalen?
Via ideal, paypal of creditcard tijdens het afrekenproces. Ook is het mogelijk om het bedrag via internetbankieren over te maken naar onze betaalpartner Mollie, kies dan tijdens het betaalproces voor overschrijving. Let wel op: bij overmaken kan het 1-2 dagen duren voordat het product verzonden wordt.